Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Κέντρο Αισθητικής & Κοσμετολογίας


Κέντρο Αισθητικής & Κοσμετολογίας θα βρείτε υπηρεσίες με ποιότητα και καλές τιμές στις υπηρεσίες και τα καλλυντικά.
Επέλεξα να είμαι κοντά σας με τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες και τα τελευταίας τεχνολογίας  μηχανήματα ιατρικής-αισθητικής καθώς και τα αποτελεσματικότερα καλλυντικά προϊόντα με στόχο εξειδικευμένων επιστημονικά θεραπειών προσώπου και σώματος για να αποκτήσετε εσείς ένα μοναδικό αποτέλεσμα: την ολική αναγέννηση του δέρματος. Η ικανότητα και η δεξιότητα μου με καθιστούν επαγγελματία υγείας με επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και λειτουργώ με δεοντολογία, σεβασμό στην πελατεία μου και με αγάπη για την δουλειά μου.
Στο κέντρο μου αναλαμβάνω την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας για τις υπηρεσίες που παρέχω με ασφάλεια και εφαρμόζω τους κανόνες υγιεινής που προβλέπονται .
Αποφασίζω πως θα αντιμετωπίσω υπεύθυνα τα προβλήματα αισθητικής που έχετε.
Θα σας συστήσω τα πιο εξειδικευμένα καλλυντικά για τις δικές σας προσωπικές ανάγκες.

Η προσωπική επαφή μαζί σας παίζει σημαντικό ρόλο για μένα γι’ αυτό και είμαι κοντά σας κάθε στιγμή. Με βρίσκετε κάθε φορά που θέλετε να σας συμβουλέψω και να σας προτείνω αυτό που πραγματικά έχετε ανάγκη.